Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine broj: 19/2022) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati na neki od sljedećih načina:

Wellsoon d.o.o.
A. Pandakovića 3, 10000, Zagreb

Trgovac / pružatelj usluga se obvezuje bez odgađanja u pisanom obliku potvrditi primitak prigovora potrošača.

Trgovac / pružatelj usluga se obvezuje u pisanom obliku dostaviti odgovor na prigovor najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora sukladno ovoj Obavijesti jasno se izjašnjavajući prihvaća li osnovanost prigovora potrošača. U tu svrhu, molimo Vas da u prigovoru koji osobno predajete u prodavaonici ili dostavljate putem pošte, naznačite svoje ime, prezime i adresu.

Blog